Національна асоціація кави (NCA) випустила осіннє видання 2021 року серії досліджень національних тенденцій ринку кави (NCDT) у співпраці з Specialty Coffee Association.
Ця співпраця дає NCDT нове уявлення про переваги споживачів у сегменті спешалті кави. Згідно зі звітом, незважаючи на те, що пандемія сильно вплинула на молодих любителів кави, особливо на їхні гаманці, зараз п’є каву більше молоді, ніж будь-коли раніше.
Дослідження показало, що 46% підлітків віком від 18 до 24 років повідомили, що споживали каву за минулу добу, що на 10% більше, ніж у січні 2021 року. У віковій групі від 25 до 39 років NCA повідомляє, що 65% випили каву за минулу добу.
Особливо в сегменті фірмових страв значне зростання спостерігалося у віковій групі від 25 до 39 років: 49 відсотків заявили, що випили принаймні одну чашку спешалті кави за минулий день.
Крім того, було виявлено, що 60% опитаних повідомили, що вживають каву більше, ніж будь-який інший напій. Сюди входить водопровідна вода, про яку 47% опитаних сказали, що споживали її найбільше.
У звіті було виявлено все більшу популярність колд-брю та охолодженої кави. Шістнадцять відсотків опитаних повідомили, що пили холодну каву за минулий день, що відзначає зростання на 23% з січня 2021 року і на 60% більше після першого опитування в 2014 році.
NCA відзначає, що ця холодна кава була визначена як напої без еспресо, які були приготовані холодними.
NCDT також повідомляє про збільшення обсягу споживання кави поза домом, який з січня 2021 року зріс на 16 %. За даними NCA, це майже повернулося до рівня січня 2020 року.
У цій категорії 55% американських опитаних заявили, що вони збільшили споживання кави на роботі, а 20% повідомили про збільшення споживання кави в кафе та ресторанах з січня 2021 року.
У звіті також встановлено, що 24% кавових напоїв мали в основі еспресо за минулу добу. NCA каже, що ці форми напоїв найчастіше готують далеко від дому.
Вже 71% опитаних стверджують, що відвідують кав’ярні або планують це зробити протягом наступного місяця, що на 50% більше, ніж у січні 2020 року.
Замовлення через вікно (drive-through) або додаток все ще залишаються вище рівня ніж до пандемії: 55% повідомили, що вони зробили покупку в кафе, на заправці або в магазині за минулий день. Це на 15% більше, ніж у січні 2020 року, причому популярність замовлення через автозамовлення досягла піку в січні 2021 року, коли 62% опитаних повідомили про його використання.
Тридцять п’ять відсотків опитаних повідомили, що користувалися додатком для покупки продуктів у кафе, на заправці чи в магазині. Це на 46% більше, ніж у січні 2020 року. Замовлення через додатки досягло піку у вересні 2020 року, коли 39% опитаних використовували додаток для покупки продуктів.
«Не дивно, що дім залишається найпопулярнішим місцем, де можна пити каву, і що пандемія COVID-19 змусила американців пити вдома більше кави, ніж будь-коли», – каже Вільям «Білл» Мюррей, президент і генеральний директор NCA. «Оскільки обмеження через COVID послаблюються, люди, які п’ють каву, повертаються до режиму до пандемії, але також зберігають свої улюблені нові варіанти споживання, як-от автомобілем та замовлення на основі додатків. Куди б американці не йшли, вони тримають улюблений напій з собою».
У цьому звіті NCDT вперше проводив літнє опитування. Було виявлено, що найпопулярнішим способом приготування кави була крапельна кавоварка, таких було 40%. Однак це на 31% менше, ніж у січні 2013 року.
Другим за популярністю методом була кава в капсулах, яку використовували 23% тих, хто вживав каву протягом минулого дня. З січня 2013 року популярність цього методу зросла на 15%.
Спосіб приготування кави холодним способом зайняв третє місце, серед тих респондентів, які вживали каву протягом минулої доби, таких було 15%. Це на 50% більше, ніж у січні 2021 року.
Четвертим за популярністю методом було використання еспресо-машини, якою користувалися 10% тих, хто п’є каву за останній день. Популярність цього методу досягла піку в 2017 році, коли 15% опитаних повідомили, що користуються кавоварками еспресо.
Ці висновки ґрунтуються на щорічному опитуванні, яке проводиться в Сполучених Штатах з 1950 року. Опитування фіксує споживання кави, а з 1993 року – звички та практики споживачів, коли справа доходить до еспресо та напоїв на основі еспресо.
Джерело: https://gcrmag.com/nca-report-finds-specialty-coffee-consumption-up-nearly-50/