Індонезійські науковці з використаної меленої кави створили графен, завдяки якому планують зменшити вагу й скоротити час заряджання батарей електрокарів.
Дослідники з Індонезійського університету (м. Депок) знайшли спосіб виробляти графен з використаної меленої кави. Графен — одна з форм вуглецю, тонкий атомний шар у структурі графіту, де атоми утворюють стільникову структуру.
Керівниця колективу дослідників проф. Anne Zulfia Syahrial розповіла, що вони працюють над літій-титановими батареями. Ці батареї характеризуються вищою стабільністю за літій-іонні, але мають нижчу ємність у перерахунку на одиницю ваги. Тому завдання науковців — зменшити вагу батарей. Вони хочуть домогтися цього завдяки графену.
Вчені розраховують, що літій-титанові батареї з графеновими електродами матимуть нижчу вагу й вищу швидкість заряджання, ніж батареї, які використовуються в електромобілях зараз. Середня вага АКБ електромобіля поки що — приблизно 500 кг. Прототип батареї, розроблений індонезійськими вченими, важить на 200 кг менше й повністю заряджається усього за 30 хв. При цьому розробники планують удвічі скоротити цей час.
Індонезія — один з найбільших виробників кави в світі, тож наразі браку сировини там не відчувають. Крім використаної меленої кави вчені працюють зі шкаралупою кокосових горіхів і навіть переробляють на графен деякі види пластику.
Джерело: Кавоман
Дослідники з Індонезійського університету (м. Депок) знайшли спосіб виробляти графен з використаної меленої кави. Графен — одна з форм вуглецю, тонкий атомний шар у структурі графіту, де атоми утворюють стільникову структуру.
Керівниця колективу дослідників проф. Anne Zulfia Syahrial розповіла, що вони працюють над літій-титановими батареями. Ці батареї характеризуються вищою стабільністю за літій-іонні, але мають нижчу ємність у перерахунку на одиницю ваги. Тому завдання науковців — зменшити вагу батарей. Вони хочуть домогтися цього завдяки графену.
Вчені розраховують, що літій-титанові батареї з графеновими електродами матимуть нижчу вагу й вищу швидкість заряджання, ніж батареї, які використовуються в електромобілях зараз. Середня вага АКБ електромобіля поки що — приблизно 500 кг. Прототип батареї, розроблений індонезійськими вченими, важить на 200 кг менше й повністю заряджається усього за 30 хв. При цьому розробники планують удвічі скоротити цей час.
Індонезія — один з найбільших виробників кави в світі, тож наразі браку сировини там не відчувають. Крім використаної меленої кави вчені працюють зі шкаралупою кокосових горіхів і навіть переробляють на графен деякі види пластику.
Джерело: Кавоман